Sănătatea și siguranţa pe primul loc

STILL ia măsuri

informaţii despre coronavirus

Care sunt măsurile implementate de către STILL pentru a menţine operaţiunile de business și ce trebuie să știe clienţii noștri. Răspândirea rapidă a pandemiei Covid-19 reprezintă o provocare majoră pentru fiecare dintre noi. Am vrea să vă informăm pe această cale cu privire la acţiunile pe care le-am întreprins pentru a proteja nu doar activităţile afacerii noastre, dar și sănătatea clienţilor, angajaţilor și a partenerilor noștri.

Continuă STILL să participe la întâlnirile cu clienţii?

Vom continua să oferim clienţilor și partenerilor noștri cea mai bună susţinere posibilă și să fim disponibili pentru aceștia oricând au nevoie. Vom prefera, totuși, să desfășurăm consultările folosindu-ne de canalele digitale de comunicare, pentru a reduce, pe cât posibil, contactul fizic direct (conform recomandărilor organizaţiilor de sănătate cunoscute). Vom evita, însă, întâlnirile cu angajaţi, clienţi sau parteneri, care sunt sau au fost în zonele de risc identificate.

Se vor păstra programările pentru efectuarea operaţiunilor de service și mentenanţă?

Tehnicienii noștri de service sunt alături de dvs. ca parteneri de încredere, chiar și în această perioadă dificilă. Fiind clienţii noștri, vă puteţi baza pe îndeplinirea obligaţiilor noastre contractuale referitoare la operaţiunile de service. Lanţul de aprovizionare privind piesele de schimb este intact. Tehnicienii noștri sunt echipaţi în vederea desfășurării uzuale a operaţiunilor de mentenanţă și reparaţii și la un nivel optim de la prima vizită. Tehnicienii noștri de service au fost rugaţi să se informeze cu privire la eventualele măsuri de siguranţă care ar putea fi cerute de către clienţii nostri, înainte de a efectua orice vizită și să acţioneze în consecinţă. În interesul angajaţilor și clienţilor noștri, vom încerca să grupăm solicitările de service, astfel încât să evităm vizitele multiple către un singur client într-o perioadă scurtă de timp.

Ce măsuri interne au fost luate pentru a proteja angajaţii și pentru a menţine business-ul?

STILL a reacţionat rapid, decisiv și cuprinzător privind răspândirea Covid-19. Începând cu o comunicare amplă a măsurilor de igienă și a regulilor referitoare la contactul direct cu colegii (luând în considerare recomandările organizațiilor de sănătate, precum Organizaţia Mondială a Sănătăţii), prin stabilirea echipelor de gestionare a situaţiilor de criză, atât centrale, cât și locale, dar și prin evitarea călătoriilor de afaceri non-esenţiale, facem tot ce ne stă în putinţă pentru a ne proteja angajaţii, clienţii și partenerii de afaceri, precum și operaţiunile afacerii. Printr-un portal dedicat informării în reţeaua internă STILL, dar și prin comunicarea permanentă și proactivă prin email, ne asigurăm că fiecare angajat este cât mai bine informat. Astfel, putem sta la dispoziţia clienţilor noștri în cel mai bun mod posibil.