Certificate

La sfarsitul lunii iunie 2013, STILL MOTOSTIVUITOARE SRL a fost certificata cu sistemul de management al calitatii ISO9001:2008.

Politica STILL MOTOSTIVUITOARE în domeniul calităţii este să ofere partenerilor săi cele mai bune solutii personalizate in intralogistica, conforme cu necesităţile, aşteptările şi interesele acestora, în condiţii de rentabilitate economică pentru organizaţie şi în cadrul unui climat mobilizator pentru angajaţi.

Certificat ISO 9001 STILL 

În aprilie 2021 STILL a fost certificată conform DIN EN ISO 9001:2015 de DNV GL - Business Assurance. EN ISO 9001 este un standard pentru managementul calității.

Certificat ISO 50001 STILL

În aprilie 2021 STILL a fost certificată conform DIN EN ISO 50001:2018 de către DNV GL - Business Assurance. EN ISO 50001 este un standard pentru managementul energiei.

Certificat STILL BS OHSAS 18001

În aprilie 2016 STILL a fost certificată conform BS OHSAS 18001:2007 de către DNV GL - Business Assurance. OHSAS 18001:2007 este o bază de certificare pentru sistemele de management în materie de sănătate și securitate.

Certificat STILL ISO 3834-2

În iulie 2018, STILL a fost din nou certificată în conformitate cu DIN EN ISO 3834-2.

Responsabilitate socială corporativă (CSR)

STILL a fost certificată în ianuarie 2021 în domeniul Responsabilității Sociale Corporative (CSR) cu statut de argint în materie de "mediu" și "condiții de muncă".

Principiile de bază ale organizaţiei noastre sunt:

  • Oferim soluţii personalizate si complete ce duc la optimizarea managementului intralogistic. 
  • Suntem disponibili oricand pentru partenerii noştri. 
  • Competenţa angajaţilor reprezintă baza acestui succes.  
  • Suntem atenţi la protecţia mediului atunci când ne folosim de dezvoltarea tehnologică. 
  • Oriunde activăm la nivel mondial, respectăm normele sociale şi culturale locale. 
  • Dorim să generam câştig pentru toţi cei cu care colaborăm. Ne comportăm ca şi parteneri de încredere, în relaţiile cu ceilalţi. Ne folosim constructiv punctele forte şi capacităţile, cooperând şi fiind pregătiţi pentru a găsi soluţii în mod proactiv.

 

Obiectivele principale stabilite de organizaţia noastră sunt:

  • Asigurarea resurselor adecvate imbunatatirii continue a sistemului de management implementat conform SR EN ISO 9001:2008.
  • Realizarea unui nivel ridicat de performanţă al serviciilor oferite cu respectarea cerinţelor legale aplicabile domeniului său de activitate;
  • Conştientizarea si implicarea tuturor angajaţilor pentru implementarea politicii şi realizarea obiectivelor Sistemului de Management al Calitatii implementat;
  • Asigurarea tuturor condiţiilor necesare pentru pregătirea salariaţilor în vederea îndeplinirii atribuţiilor şi a responsabilităţilor din fişele posturilor;
  • Asigurarea comunicarii catre angajati a importanţei satisfacerii asteptarilor clienţilor
STILL: Calitate certificata!

Conform articolului 34 din OUG 5/2015, producătorii și distribuitorii sunt obligați să informeze cumpărătorii, în momentul vânzării EEE cu privire la costurile colectării, tratării și eliminării în condiții de protecție a mediului.

Prețul produselor electrice / electronice include taxa de timbru verde, aferent colectării, tratării și eliminării DEEE. Pentru vizualizare, accesati fisierul aici.