Individualizare

Potrivirea dvs. perfectă pentru orice cerinţă

Opţiunile clienţilor & Individualizări

Din ziua în care a fost înfiinţată compania în 1920, un lucru a rămas la baza a tot ceea ce face STILL: dezvoltarea unei înţelegeri amănunţite a provocărilor clienţilor noștri. Rezultatul constă în soluţii personalizate și produse foarte customizabile, care promit o potrivire perfectă pentru intralogistica oricărei companii.

Henry Ford, producătorul de automobile și adeptul timpuriu al liniei de asamblare acum un secol, le-a spus clienţilor din perioada respectivă că își pot comanda mașina pe care o doresc în orice culoare, atâta timp cât aceasta este neagră. Pentru Hans Still, această atitudine ar fi fost de neconceput.

100 Jahre maßgeschneiderte Produkte & Dienstleistungen

Chiar dacă atunci când el a înfiinţat compania în 1920 aceasta era doar un atelier de reparaţii pentru generatoare electrice, el a dezvoltat o înţelegere amplă asupra diferitelor provocări întâlnite de către clienţii săi și le-a rezolvat individual. La urma urmei, fiecare reparaţie este în final un caz individual. Pentru Hans Still, produsele și serviciile personalizate formează baza pentru atenţia către client pe care el a încercat de multe ori să o atingă. Această atitudine a produs un avantaj competitiv esenţial și o declaraţie cheie pentru brand-ul STILL.

Soluţii personalizate: atuul STILL

Adaptarea soluţiilor în serie pentru cerinţele individuale ale clienţilor este un aspect care este de asemenea înrădăcinat în ADN-ul STILL. Atunci când a efectuat schimbul de la generatoare la motostivuitoare, compania tradiţională din Hamburg a continuat pe același drum: fie că era vorba despre vopsitul în culorile corporaţiilor clienţilor, structuri sau atașamente pentru funcţii specifice sau produse personalizate pentru aplicaţii cu un grad mare de specificitate a cerinţelor, STILL avea o gamă largă de opţiuni pentru soluţii individuale de transport, datorită capacităţii sale extinse de fabricaţie și a faptului că își dezvolta propriile vehicule.

În 1947, de exemplu, Deutsche Bundesbahn (Căile Ferate Federale Germane) au comandat căruciorul electric EK 2000 în cantităţi foarte mari. Îngust, manevrabil și flexibil, acesta este proiectat precis pentru a se potrivi condiţiilor spaţiilor înguste de pe platforme sau zonele de încărcare. Chiar și astăzi, succesorii acestui vehicul clasic caracterizează încă transportul bunurilor pe platformele gărilor germane și europene.

/products/Company/100_Jahre_STILL/Customer_Options/Bild_03.png

Cerere în creștere pentru produse personalizate

De-a lungul deceniilor, cererea pentru produsele personalizate a continuat să crească. Anii "miracolului economic" ai Germaniei și creșterea prosperităţii pentru categorii mari ale populaţiei au oferit un avânt suplimentar al acestei dezvoltări. Personalizarea, personalizarea în masă, precum și producţia personalizată industrială devin trendurile mega-dominante ale secolului 21: venirea în întâmpinarea dorinţei clientului pentru autonomie, individualitate și autodeterminare. În final, produsul personalizat are ca public ţintă un singur om.

Este o triadă logică: cerinţele individuale necesită produse personalizate și producătorul acestora are nevoie, la rândul lui, de procese de fabricaţie customizate - acest lucru se aplică și aspectelor intralogistice în mod special. Trecerea de la produse standardizate la cele personalizate necesită lanţuri de procese flexibile, dar eficiente în producţie și distribuţie. Companiile trebuie să înveţe să includă cumpărătorul în procesul de producţie, de exemplu, să alinieze la profilul clientului toate procesele de producţie și logistică necesare pentru a fabrica produsul finit. Doar în acest mod gamele de produse și soluţii pot fi viabile pentru piaţă, iar loialitatea clientului consolidată.

Am Ende steht das personalisierte Produkt

Expertiză din viaţa reală pentru opţiunile clienţilor

Cum s-a pregătit STILL pentru această dezvoltare? În primul rând, prin concepte modulare ale utilajelor vizând procese de producţie corespunzătoare, care asigură serii de utilaje cu un grad mare de customizare, mult peste opţiunile de configurare atât de cunoscute ale utilajelor produse în serie. În al doilea rând, prin oferirea de așa zisele opţiuni ale clienţilor (OC). Dacă o cerinţă a unui client nu este prezentă în lista catalogului extins de variante ale produselor, STILL verifică modul în care poate fi implementată cererea clientului într-un produs personalizat și începe lucrurl de îndată ce comanda a fost plasată. Daca această soluţie poate fi utilă și pentru alţi clienţi sau a fost cerută în mod repetat, este migrată atunci și în catalogul de configurare.

Mergând înainte cu curaj

O forţă motrice esenţială din spatele personalizării o reprezintă creșterea în relaţionarea tehnologică, dar în același timp și socială generată de către fenomenul de digitalizare. Prin metode noi de relaţionare tehnologică, precum externalizarea către public, clienţii sunt din ce în ce mai mult incluși în procesele de fabricare sau procesele ulterioare de definitivare. Mai mult, nu doar oamenii comunică unii cu alţii, dar și mașinăriile comunică cu oamenii și intre ele. Digitalizarea și conectivitatea sunt astfel importante în factorii de influenţă asupra opţiunilor clienţilor în intralogistică.

Într-o lume a afacerilor din ce în ce mai specializate, este foarte posibil ca opţiunile clienţilor să crească în importanţă. Un aspect crucial al succesului stă în implementarea unor soluţii personalizate într-un mod cât mai economic posibil, astfel încât valoarea adăugată să compenseze preţul de achiziţie și soluţia să fie mulţumească clientul. Modularitatea în creștere în liniile de fabricaţie vor juca un rol important aici. Va fi de asemenea important pentru companii ca acestea să aplice acest lucru mai des, pe măsură ce automatizarea emergentă a pieţei merge mai departe. Dacă soluţiile personalizate pot fi implementate aici prin combinarea unor module diverse, acest lucru va crește raportul de rentabilitate pentru client, în comparaţie cu construcţia de mașinării speciale. În același timp, este vorba și despre construirea curajului de a aborda provocările care pot părea descurajante la început.

/products/Company/100_Jahre_STILL/Customer_Options/Bild_07.png
2016 präsentiert STILL das autonome Kommossionierfahrzeug vGo neo CX20

Oferind încurajări

Acum douăzeci de ani, dacă cineva ar fi întrebat despre un selector care poate să recunoască condiţiile înconjurătoare și să își plănuiască singur ruta prin depozit, care să poată să fie poziţionat optim faţă de operatorul său și care este capabil să îl diferenţieze pe acesta faţă de toţi ceilalţi oameni din depozit, mulţi ar fi considerat probabil această întrebare ca fiind una nebună. Apoi, inginerii și experţii de produs de la STILL, care au foarte mare încredere în ideile lor, au construit întocmai un astfel de utilaj.

În 2016, STILL prezintă selectorul autonom iGo neo CX 20, proiectat să vină în întâmpinarea nevoilor companiilor care necesită o selectare frecventă și eficientă. Să luăm exemplul industriei alimentare: înainte să existe iGo neo, care își urmărește independent operatorul, acesta din urmă trebuia să urce și să coboare din utilaj foarte des, doar pentru a-l muta câţiva metri sau centimetri. Pe parcursul unei ture de 8 ore, acest proces se desfășura de aproximativ 1,500 de ori într-un vehicul fără operare pietonală - transformat în pași, operatorul ar fi putut să se deplaseze până în vârful Empire State Building și să și coboare. Datorită produselor bazate pe o înţelegere detaliată a clientului, acum există o soluţie pentru acest lucru, care poate fi extensiv configurată și adaptată chiar mai mult, prin intermediul opţiunilor clienţilor.


Ce spun clienţii noștri


Potrivirea dvs. perfectă pentru orice cerinţă

Pentru mai multe informaţii și orice întrebări referitoare la subiectul individualizării, consultanţii noștri specialiști vor fi bucuroși să vă asiste.

Titlu*