Consultanță

Consultanţă profesională pentru viitor

Procese eficiente, flote armonizate și integrarea profitabilă a noilor tehnologii: consultanţa profesională a fost dintotdeauna o resursă valoroasă în domeniul intralogisticii. Clienţii STILL au ajuns să aprecieze acest lucru, încă din prima oră. Fondatorul companiei, Hans Still, a promis nu doar asistenţă rapidă, dar și consultanţă detaliată - și acestea au fost lucrurile pe care le-a oferit! Reţeta lui de succes implică transparenţă, o abordare axată pe soluţii, expertiză și individualitate. Experţii în intralogistică de la STILL au folosit acești factori esenţiali încă din 2017, drept baza pentru oferirea de consultanţă intralogistică ca un serviciu de sine stătător, care trece dincolo de normă.

Sfaturi excelente și soluţii personalizate

De-a lungul unui secol întreg și pe baza unor sfaturi individuale, STILL a oferit soluţii personalizate și inovatoare în ceea ce privește întreaga gamă de produse, pentru fiecare provocare întâlnită într-o lume în care transportul bunurilor este complex și în continuă creștere. Încă de la sfârșitul anilor 1940, când Hans Still a primit una dintre primele sale comenzi substanţiale, abordarea lui a fost să își consilieze clienţii în funcţie de nevoile lor individuale și să le ofere o soluţie personalizată corespunzătoare - căruciorul electric EK 2000 pentru Deutsche Bundesbahn, compania feroviară naţională din Germania de Vest. Îngust, agil și flexibil, acesta a fost rezultatul unor lucrări de dezvoltare intensive și o potrivire perfectă pentru spaţiile limitate disponibile pe platforme și în zonele de încărcare.

La STILL nu există "Nu se poate":
Soluţiile individuale necesită consultanţă excepţională

Pe măsură ce transporturile logistice se schimbă, la fel se întâmplă și cu nevoile clienţilor. Și din moment ce nevoile clienţilor sunt mereu o prioritate pentru STILL, portofoliul nostru în dezvoltare continuă să evolueze. Conceptele de vehicule și serviciile de consultanţă sunt raportate într-o măsură mai mare la industrie și la procesele specifice ale clienţilor. Aceasta rezultă, de exemplu, în produse precum "sistemul modular" pentru vehicule. Înţelegerea noastră amplă și detaliată a industriei, precum și a proceselor clienţilor permite STILL să configureze utilaje care să corespundă întocmai cerinţelor. Consultanţii STILL în materie de produse și sisteme lucrează împreună cu clientul pentru a dezvolta combinaţia perfectă dintre vehicule și componentele sistemelor. În cazul în care un client are nevoie de specificaţii care nu sunt acoperite de portofoliul standard, atunci sunt furnizate soluţiile individuale: customer options are provided.

 

 

Consultanţa corespunzătoare este mai importantă decât o vânzare rapidă

Expertiza și încrederea reprezintă baza

Atunci când reprezentanţii de vânzări devin consilieri și tehnicienii de service devin asistenţi de încredere, este așternută baza pentru un parteneriat puternic, bazat pe încredere - pentru mult timp după ce contractul a fost semnat. Nu doar STILL technicians poferă consultanţă de vânzare calitativă, dar cunoștinţele lor detaliate de specialitate joacă un rol important în formarea de astfel de parteneriate. În 1947, Hans Still a trimis în teren primul vehicul de asistenţă clienţi. Astăzi, cunoștinţele tehnicienilor noștri referitoare la procesele și cerinţele clienţilor rămân una dintre cele mai puternice forţe motrice din spatele soluţiilor bazate pe adresarea nevoilor. Acest lucru generează încredere și, mai mult decât atât, livrează succesul comercial al clienţilor noștri.

STILL a identificat imediat faptul că expertiza tehnicienilor de service era crucială pentru a oferi cea mai bună consultanţă -  la urma urmei, ei sunt cei care observă procesele și provocările clienţilor de aproape.

Consultanţa detaliată reduce costurile și promovează dezvoltarea

Procesele eficiente reprezintă unul dintre stâlpii succesului economic. Aici este zona în care sunt recunoscute cu adevărat meritele unei consultanţe adecvate. Soluţiile răzbat pe termen lung, în timp ce procesele individuale și standardele industriei sunt luate în considerare pe durata planificării și sunt anticipate viitoarele cerinţe. Exemplul Lufthansa Technik Logistik Services arată de ce acest lucru este atât de important. Fiecare tip de aeronavă are propriul sistem de logistică a pieselor de schimb, cu zeci de mii de piese diferite. Pe baza unei consultări detaliate, a unei analize și design STILL, managementul operativ al depozitului este centralizat, ceea ce, de exemplu, reduce rutele de transport și costurile de închiriere. Prin implementarea unei tehnologii noi și mult mai eficiente de depozitare este garantată de asemenea și aprovizionarea la timp cu componentele aeronavei Airbus A350. "Cu noul depozit pentru piese de schimb putem să reacţionăm cu flexibilitate la lucrări care au o amploare diferită", spune Oliver Hartung-Senger, Directorul de Afaceri Centrale și Proiecte.

Read whole story →

Consultanţa corespunzătoare este o calitate care ar trebui lăsată în mâna profesioniștilor

Consultanţa intralogistică: un "produs" cu valoare adăugată

Dezvoltarea conceptelor logistice precum cele de la Lufthansa Technik Logistik Services necesită un proces de consultanţă transparent și foarte bine structurat. Întrebarea cheie este întotdeauna care sunt obiectivele pe care clientul vrea să le atingă alături de lanţurile de aprovizionare. De la utilizarea eficientă a resurselor și până la optimizarea capacităţii, cerinţele sunt la fel de diferite ca și companiile care ne solicită sfatul.

 

 

Consultanţa ca un serviciu independent

STILL oferă consultanţă ca un serviciu independent de mai mulţi ani. STILL intralogistics consultancy team aduce expertiza în discuţie de fiecare dată când clienţii vor mai mult decât consultanţă pentru produse sau sisteme: soluţii ample care acoperă o mare parte din lanţul cu valoare adăugată al companiei și crează un concept logistic inteligent și eficient prin combinarea tuturor elementelor fluxurilor de materiale și informaţii. La urma urmei, cu cât procesele intralogistice și mediile de depozitare sunt mai complexe, cu atât este mai mare nevoia de consultanţă - și cu atât mai mare este și câștigul. Tocmai pentru că a existat o schimbare fundamentală în modul de înţelegere a intralogisticii în ultimii ani și acum a devenit un factor din ce în ce mai important în succesul unei companii. Clienţii au așteptări la fel de mari în ceea ce privește soluţiile intralogistice.

Beratung

Patru pași către succes

Adevăruri, cifre, date - de la colectarea datelor până la un concept personalizat

Abordarea STILL în ceea ce privește consultanţa implică patru pași. Primul este întotdeauna colectarea de informaţii - succesul unui proiect atârnă de calitatea datelor. Al doilea pas este o analiză amplă care să permită o bază de încredere pentru planificare. Acest lucru evidenţiază potenţialul pentru îmbunătăţiri, pe baza cărora să urmeze pașii ulteriori de planificare. Al treilea pas - optimizarea - constă în optimizarea proceselor existente de logistică și personalizarea lor în funcţie de condiţiile generale, acoperind astfel cerinţele prezente și viitoare. Cel de-al patrulea și ultimul pas este proiectarea și formularea unei soluţii personalizate care include aspecte precum selectarea unor sisteme corespunzătoare de rafturi și transport sau dezvoltarea spaţiului de depozitare și a conceptelor de automatizare.

Am Ende einer Intralogistikberatung steht ein effizientes Lagerlayout, bei dem alle Aspekte perfekt ineinandergreifen.
Consultanţa intralogistică conduce la un spaţiu de depozitare eficient, unde toate aspectele interacţionează fără cusur.

Claritatea și transparenţa reprezintă baza pentru o consultanţă de succes

Echipa de consultanţă intralogistică STILL administrează în jur de douăzeci de proiecte de consultanţă internaţională în fiecare an. Clienţii beneficiază de experienţa și expertiza lor extinsă în domeniul optimizării proceselor, planificarea convoaielor industriale și a depozitului, precum și automatizarea acestora. Consultanţa intralogistică STILL lucrează îndeaproape cu angajaţii implicaţi la faţa locului pentru a analiza procesele, cerinţele și potenţialul, de aceea transparenţa și claritatea sunt esenţiale. "Dezvoltăm concepte doar dacă suntem absolut convinși de fezabilitatea lor și de succesul pe termen lung. Obiectivele clienţilor noștri precum și condiţiile generale și oportunităţile reale pentru organizarea acestora joacă un rol decisiv aici," explică Marina Hein, Director de Consultanţă Logistică la STILL.

 

 

Șaptezeci și cinci la sută din toate proiectele implică automatizarea

Automatizarea reprezintă un mega trend în proiectele curente de consultanţă. Trei sferturi din toate solicitările de proiecte de la STILL implică acum evaluarea oportunităţilor de automatizare pentru clienţi. Un lucru care dezvăluie faptul că viitorul constă în procese interne controlate digital - un aspect cu care sunt de acord toţi experţii. În era industriei 4.0, consultanţa care să ţină pasul cu viitorul trebuie să demonstreze astăzi modul în care informaţiile digitale ale depozitului și procesele de logistică fizică pot fi combinate în așa fel încât să genereze cea mai bună valoare adăugată posibilă și cum pot fi integrate sistemele automate și autonome în mediul de lucru existent. Mai concret, acest lucru înseamnă că trebuie "să fie create astăzi condiţiile prin care clienţii să poată integra elemente de automatizare în procesele organizaţiei, după cum sunt ele necesare în viitor", explică Marina Hein.

Beratung

Soluţii digitale pentru punerea în valoare a consultanţei corespunzătoare

Pe lângă optimizarea prin automatizare, instrumentele software inteligente își aduc contribuţia la succesul comercial. În timp ce consultanţa intralogistică identifică potenţial decisiv la nivel de proces, aplicaţii puternice web, precum STILL neXXt fleet oferă clienţilor oportunitatea de a optimiza independent flota lor de utilaje industriale. În era digitală, asemenea instrumente oferă companiilor o vedere de ansamblu asupra flotei lor, oricând și oriunde. Acest lucru permite o utilizare optimă bazată pe informaţii clare, previne suprasolicitarea capacităţii și aceasta înseamnă că activităţile de service pot planificate optim, bazându-se pe fluxurile de producţie. Funcţiile de notificare reamintesc clienţilor automat atunci când anumite limite de cost sau termene limite sunt depășite, astfel încât nimic nu scapă din vedere. Ambele elemente - optimizarea proceselor de către un consultant și optimizarea flotei prin administrarea digitală a vehiculelor - asigură în mod inteligent și de încredere faptul că toţi clienţii pot profita pe termen lung de pe urma expertizei profesionale și a abilităţilor tehnologice STILL. Este o poveste de succes care este stabilită să ruleze din nou și din nou.


Competenţe de consultanţă STILL

Pentru mai multe informaţii și orice întrebări pe tema personalizării, consultanţii noștri specialiști sunt bucuroși să vă asiste.

Titlu*